• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76081
+
-

هشدار استاندار آذربایجان‌ شرقی به پیمانکاران راه‌آهن تبریز - میانه

پورمحمدی: اگر این طرح تا دوماه دیگر تمام نشود علیه دست‌اندرکاران آن اعلام جرم می‌کنم

با مسئول
هشدار استاندار آذربایجان‌ شرقی به پیمانکاران راه‌آهن تبریز - میانه

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که بنده با آقای نوبخت هم گفته‌ام که اگر پروژه راه‌آهن تبریز - میانه تا دو ماه دیگر مورد بهره‌برداری قرار نگیرد، علیه همه به‌خصوص پیمانکار این طرح اعلام جرم خواهم کرد، گفت: پروژه را دست پیمانکاری داده‌اند که مجوز یکی دیگر را اجاره کرده است و اصلا این پروژه در حد و اندازه آنها نیست.

به گزارش تسنیم «محمدرضا پورمحمدی» در جشنواره شهید رجایی با هشدار درباره این‌که اگر مدرسه‌ای در مهرماه از دانش‌آموزان به زور پول درخواست کند و به گوش من برسد، مدیر مدرسه را به شهر دیگری تبعید خواهم کرد، گفت: اهل تعارف با کسی نیستیم و اگر کسی به امید مردم لطمه بزند، با او مقابله خواهیم کرد. خیرین خیرخواهی هستند که به مدارس کمک می‌کنند، اما نباید اولیا را تحت فشار قرار دهند، کسی آبروی خود را از کوچه پیدا نکرده است.

وی همچنین با هشدار جدی به گندمکاران متخلف بیان کرد: کسانی که ارز و تسهیلات دولتی برای گندم دریافت می‌کنند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند، بدانند که با آنان برخورد خواهیم کرد چراکه حفظ ثبات بازار مساله مهمی برای دولت است.استاندار با اشاره به فصل دوم از عملکرد دولت، اظهار کرد: دولت با 55 ماه مذاکره که تا دی‌ماه 94 طول کشید، یکی از طولانی‌ترین مذاکرات را رقم زد که به توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها منجر شد. بیمه سلامت هم از جمله دستاوردهای بزرگ این دولت بوده و 10 میلیون نفر از کسانی را که فاقد بیمه بودند، تحت پوشش بیمه قرار داد. این 10 میلیون نفر اکثرا از دهک‌های پایین و روستاییان بودند. هزینه‌های درمانی و بیمارستانی نیز بسیار کاهش یافت.

وی تحریم‌ها علیه ایران را بی‌سابقه عنوان کرد و افزود: حتی زمان جنگ نیز چنین تحریم‌هایی نداشتیم، چنان‌که وزیر امور خارجه این تحریم‌ها را تروریسم اقتصادی نامیدند و دولت در شوک ناشی از این تحریم‌ها قرار گرفت.پورمحمدی با اشاره به 2 سال باقیمانده از دولت دوازدهم بیان کرد: زنده نگه داشتن امید بین مردم یکی از نصب‌العین‌های دولت است. اگر شخصی از یک دستگاه عمل خلافی مرتکب شود، نباید آن دستگاه و نهاد زیر سوال برود تا نا‌امیدی از نظام بر مردم حاکم نشود.

این مقام مسئول با تاکید بر این‌که در زمان جنگ اقتصادی با عناصر سست‌عنصر جدی برخورد می‌شود، اظهار کرد: همان‌طور که شهید رجایی گفته‌اند، ما خادم مردم هستیم و خود به‌شخصه از هر نهادی خطایی بشنوم، مستقیما ورود خواهم کرد و با کارمند و مدیر آن مجموعه برخورد جدی خواهم داشت. 

این خبر را به اشتراک بگذارید